Pàgines

dimecres, 29 de desembre del 2010

Agulla de feltre

M'encanta el feltre! Tot el que són collarets, arrecades, agulles,...! I hi ha unes coses tan xules que em cau la baba!

L'any passat em va agafar per fer alguns complements de bisuteria, però ara feia temps que no m'hi posava.
I fa gairebé un mes, mentre pensava què podria fer de felicitació de Nadal, vaig tornar-me a posar a la feina i en va sortir aquesta agulla - ovella:

    
No és dífícil de fer, el més important és tenir temps i la idea. Jo, normalment trec els patrons de pàgines web sobre feltre. Algunes que m'agraden molt són:

Maricuchibricas
El rincón de Blablaton
Ticklemefriki


De moment m'he de conformar en l'edició limitada que vaig fent quan la UOC em deixa temps i ganes...

Per cert, aquesta ovelleta la regalaré a la Bibi de la biblio, que és una fan del món ovellenc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada