Pàgines

dimecres, 8 de desembre del 2010

Felicitacions de Nadal

Mesos abans que arribi el Nadal jo ja estic pensant quina felicitació faré aquest any. I és que s'ha convertit en un motiu per motivar la meva creativitat i fer alguna cosa original per felicitar les festes.
M'ho passo d'allò més bé donant voltes i buscant idees i manualitats! És un temps d'espera, d'incubació de la creativitat. I després, plas!, un bon dia surt aquella idea que ha estat setmanes coent-se a dins. És divertidíssim!

Per aquest any ja tinc la felicitació pensada, amb gairebé tot el material apunt per posar-m'hi. Però clar, ara no ho explicaré aquí, sinó no tindria gràcia! Haureu d'esperar a que siguin les dates. Prometo penjar-ne una imatge!

El que sí que he fet ha estat recollir les felicitacions que tenia d'altres anys (tot i que me'n falten algunes ;-() i així en tinc un record també virtual:





Nadal 1999










Nadal 2000 (aquell estiu havia fet un camp de treballa a Kosovo, i va ser el tema estel·lar de la felicitació)








Nadal 2002 (aquell estiu havíem anat a Croàcia amb la Imma, i ens havíem convertit en sirenes!)



 




Nadal 2004 (aquell any havia fet un curs de clown que em va encantar i m'estava preparant per anar a la India)


 





Nadal 2005 (aquí vaig descobrir el feltre!)






Nadal 2006 (aquí vaig descobrir el fymo, però no en tinc fotos, snif!)




Nadal 2007 (la felicitació va ser un CD amb la música que més m'agradava)









Nadal 2009 (continuant amb el feltre, vaig fer un imà per la nevera)







Nadal 2010... sorpresa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada